فاز جدید

فاز جدید

فاز جدید

فاز جدید

برخی مدیران با پیشنهادهای اغواکننده بازیکنانم را هوایی کرده‌اند

محمود فکری

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از تماس برخی مربیان و مدیران با بازیکنانش در آستانه نیم فصل لیگ دسته اول گلایه کرد و گفت: بازیکنانم را هوایی کرده اند.

محمود فکری در گفتگو با خبرنگار مهر، درخصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان که صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول است گفت: خوشبختانه آخرین بازی خود را مقابل مس کرمان با پیروزی به پایان رساندیم و باید خود را آماده دیدار برابر شیرازی ها کنیم.

  

وی با انتقاد از برخی مدیران به دلیل تماس با بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه وقتی به نیم فصل نزدیک می شویم اتفاقات ناخوشایندی در لیگ یک رخ می دهد؛ برخی مربیان و حتی مدیران باشگاه ها با بازیکنان تماس می گیرند و تمرکز آنها را به هم می زنند و با پیشنهادهای اغواکننده می‌خواهند بازیکنان نفت را هوایی کرده و آنها را به تیم خود ببرند.


سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: این بدترین کاری است که برخی از دوستان انجام می دهند و با توجه به اینکه تیم خودشان شرایط خوبی ندارد، می خواهند به تیم های دیگر ضربه زده و آنها را از شرایط خوبی که دارند دور کنند.


فکری در ادامه گفت: با بازیکنانم در این خصوص صحبت کردم و به آنها هشدار داده ام که اسیر این اتفاقات نشوند؛ تمرکزشان را بر روی موفقیت تیمشان بگذارند تا بتوانیم در دیدارهای آتی هم موفق باشیم.


وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است، نفت مسجد سلیمان یکی از تیم های صعودکننده به لیگ برتر خواهد بود، گفت: خیلی زود است که در این خصوص صحبت کنیم هنوز یک نیم فصل باقی مانده و فوتبال همیشه آبستن اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. بنابراین ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم بتوانیم فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم.


سرمربی نفت مسجد سلیمان درباره شرایط این روزهای استقلال هم گفت: با پیروزی برابر نفت، آبی پوشان به یک آرامش نسبی دست پیدا کردند و حالا می توانند از تعطیلات لیگ و اردوی کیش بهترین استفاده را برده تمرینات منظمی را انجام دهند و با آمادگی کامل آماده شروع دوباره لیگ باشند.


وی درخصوص انتقادهای علی کریمی هم گفت: به هر حال این نظر کریمی بوده که این صحبت ها را بیان کرده در اینکه فوتبال ما مشکل دارد شکی نیست اما امیدوارم مسئولان تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود.


فکری درباره وضعیت این روزهای تیم ملی هم گفت: بازی با پاناما را دیدم شاید خیلی از این بازیکنانی که در این دیدار حضور داشتند مسافر جام جهانی نباشند اما خوشبختانه تیم ملی از اعتماد به نفس برخوردار است و امیدوارم با درایت مسئولان و بازی های تدارکاتی خوب با تیم های پرقدرت اروپایی بتوانیم عملکرد خوب در جام جهانی داشته باشیم.


سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هواداران خونگرم مسجد سلیمان هم تشکر می کنم که در این مدت و تمامی بازی ها کنار ما بودند، تیم را تشویق کردند و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند تا بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را با تماشاگران خونگرم مان در مسجد سلیمان برپا کنیم.

https://www.mehrnews.com/

-

-

-

-

-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.