فاز جدید

فاز جدید

فاز جدید

فاز جدید

هیلی: آژانس می تواند به هر نقطه ای که بخواهد دسترسی یابد

نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به سخنان مقامات ایران مبنی بر رویا بودن بازرسی از سایتهای نظامی گفت: در این صورت پایبندی ایران به برجام نیز رویاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، «نیکی هیلی» نماینده آمریکا در سازمان ملل در واکنش به سخنان مقامات ایران مبنی بر اینکه بازرسی از سایتهای نظامی ایران رویاست گفت: اگر بازرسی از سایتهای نظامی ایران فقز یک رویا باشد در این صورت پایبندی ایران به برجام نیز یک رویاست.


اظهارات هیلی در حالی است که چند ساعت قبل آژانس بین المللی انرژی اتمی برای هشتمین بار بعد از اجرایی شدن توافق هسته ای بین ایران و ۱+۵ ارزیابی خود از روند اجرای برجام و پایبندی جمهوری اسلامی ایران به این توافق را در قالب گزارشی اعلام کرد و در این گزارش آژانس بار دیگر بر پایندی ایران به توافق هسته ای خود با ۶ قدرت بزرگ از سال ۲۰۱۵ به این سو تاکید شده است.

  

به گفته هیلی حماس اعلام کرده است که روابط خود با ایران را احیا کرده است. بر اساس قطعنامه ۲۲۳۱ که برجام را تائید کرده، ایران از صادرات هر سلاحی بدون تائید شورای امنیت، منع شده است.


وی در ادامه مدعی شد: ایران باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد عضوی از جامعه بین‌الملل باشد که تعهداتش را جدی می‌گیرد یا رهبر یک جنبش تروریست. مدت‌هاست که جامعه بین‌الملل باید با ایران با همان استانداردهایی رفتار کند که با دیگر کشورهایی که برای صلح و امنیت بین‌الملل ارزش قائل می‌شوند.


سخنگوی وزارت خارجه ایران دسترسی آژانس بین سایت‌های نظامی ایران را «تنها یک رویا» توصیف کرده است. اما طبق برجام و پروتکل الحاقی، آژانس در صورت بروز سوال در مورد فعالیت‌های مرتبط با هسته‌ای، می‌تواند خواستار دسترسی به هر نقطه‌ای از جمله سایت‌های نظامی شود.


هیلی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: پروتکل الحاقی در ۱۲۹ کشور اجرا می‌شود و چیز منحصر به فرد، جدید یا قابل بحثی نیست. اگر آژانس برای راستی‌آزمایی اظهارات هسته‌ای ایران به دنبال دسترسی به سایت‌های نظامی ایران باشد، ایران باید این دسترسی را بدهد.


به ادعای نماینده آمریکا در سازمان ملل اگر آنطور که ایران می‌گوید بازرسی از سایت‌های نظامی ایران "فقط یک رویاست"، آن وقت پایبندی ایران به برجام هم فقط یک رویا به شمار می‌آید.

http://www.mehrnews.com/-

-

*

**

*

*

-

-

-

--

-

.

کارت ویزیت لایه باز سالن زیبایی سالن زیبایی طرح لایه باز کارت ویزیت سالن زیبایی  کارت ویزیت آرایشگاه زنانه لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه psd دانلود کارت ویزیت آرایشگاه زنانه کارت ویزیت آرایشگاه زنانه نمونه کارت ویزیت اراشگاه زنانه  طرح لایه باز کارت ویزیت آرایشگاه زنانه

بهترین پنل اس ام اس بهترین نوع پنل اس ام اس برترین پنل اس ام اس ویژگی بهترین پنل اس ام اس دکمه فراخوان دکمه فراخوان بنر button call to action دکمه فراخوان چیست انواع تبلیغات انواع تبلیغات در ایران انواع روش های تبلیغات روش های تبلیغات اینرتنتی سامانه پیامک ارسال پیامک  سامانه ارسال پیامک پنل اس ام اس  تبلیغات بنری رایگان تبلیغات رایگان در سایت های پربازدید  روش تبلیغات بنری رایگان  کارت ویزیت لایه باز بیمه پاسارگاد  کارت ویزیت بیمه پاسارگاد دانلود طرح لایه باز بیمه پاسارگاد  نقشه ایران دانلود نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران طرح لایه باز نقشه ایران به تفکیک استانی نقشه ایران psd


.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.